KAU AKU DAN DIA - BLACK SWEET

KAU AKU DAN DIA - BLACK SWEET


Jangan kau padamkan
Pelita yang kunyalai
Untuk menerangi dia
Di Awal jalan kehidupannya

      

 
Semua ini kuberikan
Demi kebahagiaanmu
Namun satu yang kupinta
Biar dia bersamaku


Walaupun jurang yang kau cipta
Untuk memisahkan dia dan aku
Tak Akan kudendam padamu
Kan kubuat titian
Untuk kau aku dan dia

      


Semua ini kuberikan
Demi kebahagiaanmu
Namun satu yang kupinta
Biar dia bersamaku


Walaupun jurang yang kau cipta
Untuk memisahkan dia dan aku
Tak Akan kudendam padamu
Kan kubuat titian
Untuk kau aku dan dia

      


Walaupun jurang yang kau cipta
Untuk memisahkan dia dan aku
Tak Akan kudendam padamu
Kan kubuat titian
Untuk kau aku dan dia

Share:

No comments:

Post a Comment

Followers

Total Pageviews

Popular Posts

Labels